PalmoliveAroma Sensations Feel The Massage gel za prhanje s piling učinkom

      • Palmolive Aroma Sensations Feel The Massage gel za prhanje s piling učinkom
         več

        1 različica izdelka 1,90 €

        DPDPetek 30.06.2017

        Navedeni roki so informativni, izhajajo iz pogojev dobavnih rokov prevoznih podjetij.

        Različice Palmolive Aroma Sensations Feel The Massage

        • Palmolive Aroma Sensations Feel The Massage gel za prhanje s piling učinkom 250 mlgel za prhanje s piling učinkom 

          Več kot 5 kosov na zalogi v centralnem skladišču

          250 ml
          Koda: LIV0022

          1,90 €

        Gor

        O blagovni znamki Palmolive

        Ocena

        Enostavnost uporabe

        Kozmetična kvaliteta

        Zadovoljnost z rezultatom

        Lastnosti

        Koža

        za vse vrste kože

        >Zgodovina blagovne znamke Palmolive sega do leta 1894, ko je B. J. Johnson odprl tovarno z naslovom Milo v Milwaukee, Wisconsin. Izdeloval je mila iz palmovega in olivnega olja.

        Leta 1898 je podjetje predstavilo nov izdelek Palmolive Soap (plavajoče milo), po njem so kasneje preimenovali tudi podjetje v Palmolive Company. Leta 1928 sta se podjetji Palmolive in Colgate združili in od leta 1953 do zdaj je uradni naslov podjetja Colgate-Palmolive Company.

        Ameriško nadnarodno podjetje se osredotoča na izdelavo in distribucijo izdelkov za ustno higieno, nego telesa, gospodinjstvo in prehrano živali. Palmolive je blagovna znamka kakovosti in tradicije, ki je povezana z najmodernejšimi tehnologijami. Gre za skozi čas preverjeno uspešno blagovno znamko, ki se nenehno trudi zadovoljevati vsakodnevne potrebe zahtevnih strank.

        Gor

        Ocena Palmolive Aroma Sensations Feel The Massage

        Kaj menite o Palmolive Aroma Sensations Feel The Massage izdelku vi?

        Polja označena z zvezdico * so obvezna.


        Ocena *

        1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

        1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

        1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše