NauticaAqua Rush Gold toaletna voda za moške

  • Nautica Aqua Rush Gold toaletna voda za moške
  • Nautica Aqua Rush Gold toaletna voda za moške 1
  • Nautica Aqua Rush Gold toaletna voda za moške 2
  • Nautica Aqua Rush Gold toaletna voda za moške 3
  • Nautica Aqua Rush Gold toaletna voda za moške 4
     več

    1 velikost izdelka 21,60 €

    DPDTorek 27.06.2017

    Navedeni roki so informativni, izhajajo iz pogojev dobavnih rokov prevoznih podjetij.

    Različice Nautica Aqua Rush Gold

    • Nautica Aqua Rush Gold toaletna voda za moške 100 ml toaletna voda za moške 100 ml 

      Več kot 5 kosov na zalogi v centralnem skladišču

      Koda: NAU0103

      21,60 €

    Gor

    O blagovni znamki Nautica

    Ocena

    Videz stekleničke

    Trajanje vonja

    Intenziteta

    Splošni vtis

    Sestavine

    Zgornje note

    jabolko, alge, pitaja, mandarina, bergamotka, limeta

    Bazne note

    poper, vijolica, morske note, jasmin, muškatni orešček, lokvanj

    Srčne note

    jantar, mah, mošus, cedra, vetiver, sandalovina

    Nautica je ameriška modna blagovna znamka, ki je bila ustanovljena leta 1973. Nautica je simbol ameriške športne klasike, ki se ponaša zlasti z uporabo kakovostnega blaga. Blagovna znamka se je prvotno osredotočila na proizvodnjo kakovostnega in udobnega moškega oblačila, primernega za plovbo z ladjo, torej zlasti za morske športe. Od tega časa se je blagovna znamka razvila tudi v druge smeri, se ne osredotoča več čisto na eno področje športa in ponuja širok asortiment oblačil za prosti čas za moške ali za ženske, ki dajejo prednost aktivnemu in pustolovskemu življenju. Mimo grede je Nautika leta 1992 uvedla na trg kolekcijo parfumov. Vsi parfumi so ustvarjeni v duhu športne, udobne in sveže blagovne znamke.

    Gor

    Ocena Nautica Aqua Rush Gold

    Kaj menite o Nautica Aqua Rush Gold izdelku vi?

    Polja označena z zvezdico * so obvezna.


    Ocena *

    1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

    1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

    1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

    1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše