O BLAGOVNI ZNAMKI lacoste

Lacoste je simbol športne elegance tako v svetu mode kot v svetu parfumov. Blagovno znamko je leta 1933 ustanovil znani teniški igralec Rena Lacoste in sprva je bila osredotočena izključno na izdelavo športnih oblačil. Francoski prvak se je želel pri igri počutiti udobno, hkrati pa še vedno izgledati kot džentelmen. Sproščenost, enostavnost in naravna eleganca tako še danes zaznamujejo modo in dišave znamke Lacoste.

René Lacoste je blagovni znamki dal svoje ime in pa seveda prepoznavni simbol – zelenega krokodila. Navdih za tega je bil vzdevek „Aligator“, ki so ga igralcu nadeli ameriški novinarji potem, ko mu je kapetan ekipe na Davisovem pokalu za zmago na tekmi obljubil kovček iz krokodilje kože.

Prvi parfum Lacoste je bil predstavljen leta 1984, sledile pa so nadaljnje serije dišav za moške in ženske, ki so večinoma črpale navdih iz različnih športov. Moški in ženski parfumi Lacoste so simbol sproščene elegance že več desetletij in spadajo med najbolj priznane modne blagovne znamke.

celotno besedilo skrij besedilo

Razvrščeno od najbolj prodajanih Abecedno Po ceni

12 3

12 3 Pokaži več Nahoru

Menu