Enostavna reklamacija

V primeru, da boste kupljeno blago pošiljali kot reklamacijo, pošljite pošiljko na naslov, ki je naveden spodaj preko podjetja DPD (oddate naročilo za dvig na narocila@dpd.si ali na tel. 01 513 2300.

Depo DPD Žiga Tišlarič
Za: Salma.si
Celovška cesta 492
1000 Ljubljana

V pošiljko priložite obrazec za reklamacijo blaga. Poleg tega vložite račun (elektronski račun najdete v e-mailu) na podlagi katerega bomo lahko prepoznali vaš nakup.

Poleg tega v spremnem dopisu navedite, kako moramo ravnati v primeru priznanja reklamacije, torej če boste želeli zamenjavo blaga ali vračilo denarja. V primeru zahteve za vračilo denarja navedite številko računa, na katerega želite prejeti znesek.

Ne pozabite napisati popolne kontaktne podatke, vključno z e-mailom in telefonsko številko, da bi vas o postopku reklamacije lahko kontaktirali.

V nobenem primeru ne pošljite reklamiranega blaga kot pošiljko z odkupnino. Takšne pošiljke ne bomo prevzeli.

Obrazec za reklamacijo blaga najdete tukaj.

Želite kaj vprašati? Napišite nam.

Polja označena z zvezdico * so obvezna.