Enostavna reklamacija

      V primeru, da boste kupljeno blago pošiljali kot reklamacijo, pošljite pošiljko na naslov, ki je naveden spodaj preko podjetja DPD (oddate naročilo za dvig na narocila@dpd.si ali na tel. 01 513 2300.

      Depo DPD Žiga Tišlarič
      Za: Salma.si
      Celovška cesta 492
      1000 Ljubljana

      V pošiljko priložite obrazec za reklamacijo blaga. Poleg tega vložite račun (elektronski račun najdete v e-mailu) na podlagi katerega bomo lahko prepoznali vaš nakup.

      Poleg tega v spremnem dopisu navedite, kako moramo ravnati v primeru priznanja reklamacije, torej če boste želeli zamenjavo blaga ali vračilo denarja. V primeru zahteve za vračilo denarja navedite številko računa, na katerega želite prejeti znesek.

      Ne pozabite napisati popolne kontaktne podatke, vključno z e-mailom in telefonsko številko, da bi vas o postopku reklamacije lahko kontaktirali.

      V nobenem primeru ne pošljite reklamiranega blaga kot pošiljko z odkupnino. Takšne pošiljke ne bomo prevzeli.

      Obrazec za reklamacijo blaga najdete tukaj.

      Želite kaj vprašati? Napišite nam.

      Polja označena z zvezdico * so obvezna.