Cena dostave in način plačila

Način dostave

DPD – 3,90 €

  • Dostavo v našem imenu opravlja DPD
  • Cena dostave je 3,90 EUR
  • Prejemnik  paketa  je  o  predvideni  dostavi  obveščen  s sms sporočilom. Če dostava ni uspešna oziroma če ste ob času dostave odsotni, Vam dostavna služba pusti obvestilo, vi pa jih lahko pozneje pokličete in se dogovorite za dostavo.
  • Kje se pošiljka nahaja lahko sledite tukaj

Način plačila

Po povzetju

Naročeno blago plačate kurirju z gotovino ob prevzemu blaga.

Po predračunu

Naročeno blago lahko plačate tudi po predračunu, bodisi preko elektronskega bančništva, bodisi osebno na vaši najbližji bančni ali poštni poslovalnici. Ob oddaji naročila vam bomo po elektronski pošti poslali podatke za plačilo. V plačilni nalog vpišite potrebne podatke in ob prejemu plačila na naš račun vam bomo naročene artikle poslali v najkrajšem možnem času.

Reklamacija

Kako reklamirati blago?

V primeru, da boste kupljeno blago pošiljali kot reklamacijo, pošljite pošiljko na naslov, ki je naveden spodaj preko podjetja DPD (oddate naročilo za dvig na narocila@dpd.si ali na tel. 01 513 2300.

Depo DPD Žiga Tišlarič
Za: Salma.si
Celovška cesta 492
1000 Ljubljana

V pošiljko priložite obrazec za reklamacijo blaga. Poleg tega vložite račun (elektronski račun najdete v e-mailu) na podlagi katerega bomo lahko prepoznali vaš nakup.

Poleg tega v spremnem dopisu navedite, kako moramo ravnati v primeru priznanja reklamacije, torej če boste želeli zamenjavo blaga ali vračilo denarja. V primeru zahteve za vračilo denarja navedite številko računa, na katerega želite prejeti znesek.

Ne pozabite napisati popolne kontaktne podatke, vključno z e-mailom in telefonsko številko, da bi vas o postopku reklamacije lahko kontaktirali.

V nobenem primeru ne pošljite reklamiranega blaga kot pošiljko z odkupnino. Takšne pošiljke ne bomo prevzeli.

Obrazec za reklamacijo blaga najdete tukaj.

Odstop od pogodbe

Kako odstopiti od pogodbe?

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga sporoči, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev, prav tako ni določena nobena kazen.

Blago mora kupec nepoškodovano in v nespremenjeni količini v orginalni embalaži in z vsemi pritiklinami na svoje stroške vrniti podjetju v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Če kupec pravilno vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (14 dni) brez posebnega sporočila o odstopu, se to šteje za odstop od pogodbe. Če kupec odstopi od pogodbe, mu bo spletna prodajalna vrnila vsa opravljena plačila, najkasneje v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Strošek vračila blaga podjetju nosi kupec, ki se je odločil izkoristiti pravico do odstopa.

Pri pogodbah, pri katerih je predmet blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali ki mu je že potekel rok uporabe, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe.

Kupec ne more in ne sme neovirano uporabljati prejetega blaga ves čas do odstopa od pogodbe. Prav tako opravi tudi ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja in le kot je to običajno. Preizkus, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj.

Želite kaj vprašati? Napišite nam.

Polja označena z zvezdico * so obvezna.