ClarinsHydraQuench intenzivna vlažilna krema za zelo suho kožo

      • Clarins HydraQuench intenzivna vlažilna krema za zelo suho kožo
      • Clarins HydraQuench intenzivna vlažilna krema za zelo suho kožo 1
      • Clarins HydraQuench intenzivna vlažilna krema za zelo suho kožo 2
         več

        Različice Clarins HydraQuench

        • Clarins HydraQuench intenzivna vlažilna krema za zelo suho kožo (HydraQuench Rich Cream for Very Dry Skin) 50 mlintenzivna vlažilna krema za zelo suho kožo 

          Ta izdelek trenutno ni na voljo.

          (HydraQuench Rich Cream for Very Dry Skin) 50 ml
          Koda: CLR0445

        Gor

        O blagovni znamki Clarins

        Ocena

        Enostavnost uporabe

        Kozmetična kvaliteta

        Zadovoljnost z rezultatom

        Lastnosti

        konsistenca

        krema

        Po problemu kože

        prehrana in dehidracija, vlaženje

        starost

        za vse starosti

        tip kože

        suha, zelo suha

        Clarins – strast za lepoto. Clarins je sinonim ugleda na področju nege kože in ličil. Ta francoska luksuzna kozmetična blagovna znamka se je rodila leta 1954, ko je študent medicine Jacques Courtin-Clarins odprl v Pariu prvi inštitut lepote. Takrat se je začela fascinantna zgodovina ene od najbolj uspešnih kozmetičnih blagovnih znamk na splošno. Danes je znamka Clarins prisotna v 150 državah po vsem svetu, kjer ima milijone zvestih strank. Najdemo med njimi tudi najlepše in najbolj sijoče zvezde sveta mode in showbiznisa, kot so Eva Longoria, Madonna, Naomi Watts, Reese Witherspoon, Lucy Liu, Cindy Crawford ali Kate Moss. Filozofija blagovne znamke Clarins temelji na odgovornem pristopu do življenjske okolice in zato daje prednost rastlinski sestavi izdelkov. V kozmetičnih laboratorijih Clarins v sodelovanju z zdravniki, biologi, kozmetologi in drugimi strokovnjaki nenehno poteka analiziranje in preizkušanje tisoče rastlin s ciljem izkoristiti najbolj učinkovite izvlečke v najboljši koncentraciji za optimalne rezultate. Široka paleta izdelkov blagovne znamke Clarins za ličenje in nego kože ter telesa ponuja učinkovite rešitve za vsako individualno potrebo. In so to rešitve iz globine narave in v skladu z njo, ki temeljijo na dolgoletni tradiciji odgovornih raziskav, posebnem know-how in globokem spoštovanju do žensk in lepote. Clarins je več kot le blagovna znamka, pomeni tudi zavezo, ker se trudi narediti življenje lepše, prizadeva si za upoštevanje narave in ščitenje biodiverzitete. Ne nazadnje je Clarins zgodba uspeha izjemne družine, ki iz generacije v generacijo predaja dalje svojo strast za lepoto in predanost do svoje obrti. In glede na velikost blagovne znamke resnično še vedno gre za družinsko podjetje. Sinova ustanovitelja, brata Olivier in Christian Courtin Clarins in njune družine imajo v lasti 100 % podjetja. Clarins – to je lepota iz Francije, ki temelji na rastlinski sestavi. Kombinacija narave in znanosti. 50 let prakse v institucijah lepote. Neskončne inovacije. Nenehno izboljšanje ikoničnih izdelkov. Prizadevanje za vedno lepše življenje. „Pri ženskah velja, da, če se ljubijo same sebi in drugim, se potem počutijo, da obstajajo.“ (Jacques Courtin-Clarins) „Za Clarins pomeni narava neskončen vir navdiha in inovacij.“ (Dr. Olivier Courtin-Clarins)

        Gor

        Ocena Clarins HydraQuench

        Kaj menite o Clarins HydraQuench izdelku vi?

        Polja označena z zvezdico * so obvezna.


        Ocena *

        1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

        1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

        1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše