Ko se srečata Dolce & Gabbana in Igra prestolov

Dolce & Gabbana

Zvezde iz nadaljevanke so svoj obraz posodile novi kampanji Dolce & Gabbana »The One«

Obrazi zvezdnikov so že desetletja povezani z oglaševalskimi kampanjami za parfume priznanih blagovnih znamk. Primer nedavno začete kampanje Dolce & Gabbana »The One« pa je zadetek v polno. V okviru letošnje jesenske oglaševalske kampanje sta Kit Harington in Emilia Clarke, dve najpomembnejši zvezdi iz nadaljevanke Igra prestolov, zasijali v seriji reklam blagovne znamke Dolce & Gabbana. Reklame so vesele in polne življenja, kot veleva tradicija te slavne modne blagovne znamke.
 
Ker pa je bila ta kampanja časovno natančno ciljana, je zelo izjemna. Srca oboževalcev so kar poskočila, ko sta se v finalu sedmega nadaljevanja Igre prestolov (na sporedu avgusta 2017) med strastno in romantično sceno dolgo pričakovano povezala dva lika, gledalcem znana kot Jon Snow in Daenerys Targaryen. Ta prizor je vzbudil radovednost ljubiteljev nadaljevanke po vsem svetu, rodilo se je veliko teorij in vsi gledalci nestrpno čakajo na novo serijo, ki bo na zaslone prišla šele konec leta 2018 ali pa na začetku leta 2019. Navdušenci so bili zahvaljujoč tej oglaševalski kampanji več kot zadovoljni in kmalu po koncu sedmega nadaljevanja serije so lahko videli svoja ljubljenca drug ob drugem. Ne samo da ti dve zvezdi danes sodita med najbolj priljubljene igralce, ampak je tudi ime dišave »The One« (»izbran« ali »izbrana«) zelo primerno za vlogo, ki jo imata v kontekstu nadaljevanke oba lika.
 
Na podlagi prvotne knjižne predloge se ugotavlja, ali se prav na enega od likov, ki ga predstavljata Kit Harington in Emilia Clarke, ne nanaša starodavna prerokba o »tistem, ki je bil obljubljen«. V nadaljevanki je rečeno, da bo prišel princ ali princesa, ki bo rešil/-a svet. Ker pa je sčasoma pomen tega starodavnega jezika šel v pozabo, ni jasno, kdo med njima je dejansko »tisti, ki je bil obljubljen«. Vendar je prihajajoča sezona serije zadnja in tako bodo oboževalci končno izvedeli, kdo je »izbrani«. A preden se bo to zgodilo, bomo ta dva znana igralca lahko videvali v oglaševalski kampanji za dišavo Dolce & Gabbana. Kdo ve - morda pa tudi pozneje! Zaenkrat ni jasno, kaj vse bo še prinesla ta kampanja, vendar sta bila v prvih dveh reklamah oba igralca snemana posebej. Medtem, ko je Kit Harington obraz kampanje za parfumsko vodo za moške »The One for Men«, Emilia Clarke reklamira toaletno vodo za ženske iz iste linije. Obe reklami sta bili posneti v sodobnem slogu Dolce & Gabbana. Ta blagovna znamka je skušala v okviru svojih kampanj v zadnjih letih pričarati vzdušje Italije, družine ter skupnosti, in to ne le na področju dišav, ampak tudi mode.
 
Reklami z obema igralcema se dogajata v Neaplju, kjer z domačini pojeta, jesta in plešeta. Obdani z glasbo v sončnih žarkih uživajo igrivo vzdušje italijanskega poznega popoldneva. Očitno je, da je cilj kampanje ustvariti vtis, da se domačini želijo obema igralcema, pa čeprav nastopata vsak posebej, priljubiti. Okolje je sicer drugačno, ideja pa enaka kot v nadaljevanki: oba igralca igrata glavno vlogo »izbrancev«.
 
Dolce & Gabbana je dokazala, da zna zelo dobro posneti času primerne, a hkrati večne reklame. Leta 2001 so oblikovalci vpeljali na trg linijo jasnih in živahnih dišav pod imenom »Light Blue«, ki so dočakale tudi moško različico v obliki kolonjske vode za moške, ki je bila na trg dana leta 2008. Še danes spada med eno izmed najbolj priljubljenih in najbolje prodajanih dišav. Za svoj uspeh se lahko ta linija v veliki meri zahvali tudi privlačni oglaševalski kampanji z od sonca rjavimi manekenkami na obali otoka Capri, oblečenimi v miniaturne bele kopalke. Prav sredozemskemu duhu dišave in spremljevalni kampanji lahko pripišemo izjemen uspeh te dišave.
 
Liniji »The One« je glede na vse usojeno podobno. Povezava že zelo priljubljene linije dišav s priljubljenimi igralskimi zvezdami predstavlja velik potencial. Ker je sodelovanje šele na začetku, oboževalci strastno razpravljajo o tem, kako se bo kampanja nadaljevala in ali se bosta igralca pojavila tudi v skupni reklami.

Dišave za moške »The One for Men«

Potopite se v svet dišav »The One for Men«  in se pustite očarati s kompleksnim aromatičnim profilom te priljubljene kolonjske vode. Osnovo sestavljajo priokus grenivke, koriandra in bazilike, ki nato preidejo v začimbno dišavo kardamoma in ingverja. Temelj dišave sta aromi tobaka in cedrovine.
 
Parfum D&G One
Dolce & Gabbana Facebook page

Dišave »The One« za ženske

Dišava »The One« za ženske je mešanica bogatih tonov, sestavljena iz bergamotke in mandarine s sočnim ličijem ter breskvijo, iz katerih se razvije dišava Alojzijeve lilije. Srce in temelj sta prežeta z bogato dišavo vanilje in jantarja ter na koncu zaključena s pridihom mošusa.
 Parfum D&G One
Dolce & Gabbana Facebook page
 
Božični čas bo vsak trenutek tu in vsako leto je izbira primernega darila za vaše najbližje težje. Kaj ko bi oboževalca nadaljevanke »Igra prestolov« razveselili z darilnim setom »The One«? Ta darilni set za moške vključuje kolonjsko vodo, balzam za britje in gel za tuširanje. Svoji dragi polovici, ki prav tako obožuje »Igro prestolov«, zagotovo pričarate nasmeh na obraz, če ji podarite darilni set za ženske, ki vključuje parfum »The One«, mleko za telo in gel za tuširanje.
 
Denisa

Menu