Kdo je Hugo in zakaj je Boss

Parfumi Hugo Boss
 
Prvotna tovarna za uniforme, ki jo je po prvi svetovni vojni ustanovil Hugo Boss, je šele po letu 1945 začela postajati modna blagovna znamka v pravem pomenu besede. To je nastajala pod vodstvom Eugena Holyja, nečaka Huga Bossa. V tem obdobju je začela blagovna znamka izdelovati kakovostne obleke. Umetnost šivanja kakovostnih oblačil za moške so izpopolnjevali iz generacije v generacijo in tako je leta 1977 blagovna znamka pridobila mednarodno zaščiteno blagovno znamko ter hkrati postala vodilna v svetu mode. Družba Hugo Boss ima še vedno sedež v kraju Metzingenu pri Stuttgartu in med drugim s svojo linijo Boss Green sodeluje z vrhunskimi športniki, kot so teniški igralci, igralci golfa in celo vozniki formule 1.

Najlepše dišave iz delavnice Hugo Boss

Hugo Boss je svojo prvo dišavo z imenom »Boss Number One for men« predstavil svetu leta 1985. Od takrat je v svoj portfelj dodal več kot 83 dišav za moške in ženske, kot so na primer »Hugo Woman«, »Boss Femme«, »Boss Nuit«, »Hugo Energise«, »Boss Orange«, »Hugo The Collection«, »Boss Jour«, »Boss in Motion« in »Hugo XX a XY« ter veliko drugih.
Parfumi Hugo Boss
Še posebej brezčasne dišave, kot je recimo »Boss Bottled«, preko oglaševalskih kampanj z močnimi, uspešnimi in galantnimi moškimi, kot so Gerard Butler, Chris Hemsworth ali Ryan Reynolds, predstavljajo kot poslanstvo modernega moškega. Ambasadorji dišave »Boss Bottled« govorijo predvsem o tem, da so dejanja pomembnejša od besed, da junak danes vedno drži besedo in da sta njegovo poslanstvo poštenost in popolnost, saj uspeh brez popolnosti ne pomeni nič. Govorijo tudi o tem, da tisto, kar naredi moškega še boljšega, ni bogastvo. To je njegov odnos do okolja, ko mu ne gre za dobiček. Blagovna znamka se sklicuje na idejo, da je kakovost življenja odvisna od doseženega, vendar pa postane naše življenje popolno šele s tem, kar smo dali v zameno.
 
Pomembno za oglaševalsko kampanjo »Boss Bottled« je tudi, da si želimo še več, vse to pa bomo dosegli z vsakdanjim trdim delom ter odločnostjo. Skratka, bodite junak današnjega dne. To je namreč točno to, kar blagovna znamka Hugo Boss sporoča v svojem bistvu. Ne samo, da šiva kakovostne obleke, kjer je pomembna vsaka podrobnost, že v reklamah se pojavljajo močni in uspešni moški v popolnih oblekah. Ikone, junaki, ljubitelji. Predvsem pa svetu prenaša pomembno sporočilo: Ni cilj prizadevati si za uspeh, ampak biti uspeh. Prav ta ideja je rodila čudovito dišavo »Boss Bottled«, ki ima zaradi svoje priljubljenosti več različic.
 
»Boss Bottled« je kot elegantna moška dišava priljubljena že od svojega začetka, tj. od leta 1998. Bistvo diši po esencah iz slive, jabolka, citrusov in sveže bergamotke. Privlačnost dišavi dodajo topli izvlečki iz klinčkov, cimeta in nagljev. Cedrovina in sandalovina skupaj z vaniljo, vetiverjem in netradicionalno oljko predstavljajo močan temelj dišave, ki je zelo trajna. Pravzaprav pa od Hugo Bossa nekako samodejno pričakujemo le popolnost in kakovost. Ta dišava odlično poudarja edinstveno osebnost vsakega moškega.
Parfumi Hugo Boss
Zgodba dišave »The Scent« pa je malce bolj pikantna. V oglaševalskih kampanjah izpusti moške s popolnimi oblekami in trdnimi načeli, kot to vidimo v reklamah za »Boss Bottled«, in namesto tega razkriva tisto, kar se skriva pod površino. Par ujame v razkošnem domačem okolju in zajame tudi njuno poželenje ter intimnost. Hugo Boss s parfumsko vodo »The Scent« zagovarja stališče, da je vonj najbolj čutna zaznava, in da besede pogosto sploh niso potrebne za to, da človek naredi vtis.
 
Tako je »The scent intense for him« idealna sestava za čutnega in stilskega moškega. Stil je seveda sredstvo, s katerim povemo, kdo smo in kako se izražamo. Dišava pa je čudovita pika na i, ki zaokroži celoten vtis. Dišava kot »The Scent« zna dodati privlačnost, moč in pogum. Topla kombinacija kardamoma in malce ostrega ingverja se odpira v dragoceno maninko ter sivko. Sestava dišave se zasidra v čutnem koktajlu usnja, lesa in sladke vanilje.
 
Parfum za moške enkratno dopolnjuje dišava za ženske »The scent intense for her«. Ta zapeljiva, cvetlično-sadna dišava je zavita v prelepo roza-zlato stekleničko. Vsebuje enostavno sestavo frezije, breskve, kakava in osmanta ter diši resnično nežno.
 
Parfumi Hugo Boss
 
S svojimi dišavami blagovna znamka Hugo Boss poziva moške, naj se zavedajo, kaj dejansko so, in so to tudi pripravljeni pokazati svetu. Morda današnji moški to neuničljivo in trdno podporo ene od najbolj legendarnih blagovnih znamk na svetu zares potrebujejo. Zato je Hugo za nas resnični Boss.
 
Denisa 

Menu