Calvin Klein in napad dišav uniseks

Parfumi Calvin Klein
 
Moda je bila vedno sredstvo komunikacije med posameznikom in družbo. Odsevala je njegov položaj, vlogo, osebnost, izražala njegovo razpoloženje in mnenje. In prav tako neizogibno, kot so oblikovalci v devetdesetih letih začeli oblikovati modno zatočišče za vse, ki so se razlikovali od glavnega toka, so se dišave uniseks zapisale v podzavest čedalje večjega števila ljudi.
 
Prav ta trend pa je hitro ujela tudi blagovna znamka Calvin Klein, ki je znana po tem, da se izogiba stereotipom in ne pozna omejitev. Blagovno znamko CK imamo lahko za kraljico dišav glede na količine, ki jih proizvaja. Ponuja jih namreč široko paleto za vsako osebnost in priložnost.
 
Kako pa je CK dejansko postal kar je danes? Enostavno – empatija do potreb ljubiteljev mode in sposobnost hitrega prilagajanja tem potrebam. In potem trendov ni več samo izražala, ampak jih je začela tudi ustvarjati. Izkoristila je priložnost vzpona androgene mode, premika vloge spolov pri gospodinjskih opravilih in mnenja, da dišave ne sme določati spol.
 
Parfumi Calvin Klein
Dejstvo je, da na svetu ni (kemijske) formule, ki bi dišave delila na moške ali ženske; vse skupaj je bolj kulturno-družbeno kot biološko pogojeno. Vrsto let smo bili prepričani, da so sladke, cvetlične dišave namenjene izključno ženskam, grobi, lesni in usnjeni toni pa moškim. Zato je eden od glavnih razlogov priljubljenosti parfuma CK njegova sposobnost, da ustvarja različne dišave glede na različne osebnosti. Koža in kemija telesa imata glavno vlogo pri tem, kako je dišava predstavljena, zato isti parfum na vsakem človeku ne diši enako. Blagovna znamka CK je to dejstvo dojela in portfelj izdelkov razširila na toliko različic, da lahko prav vsakdo najde tisto, ki ustreza njegovemu značaju.
 
Calvin Klein priznava svobodo, moderni pristop, čiste linije in enostaven slog. To velja tudi za njihove parfume, ki so postali kultni ne samo zaradi svojih edinstvenih dišečih sestav, ampak tudi zaradi popolnih dizajnov stekleničk parfumov, ki izražajo eleganco, prefinjenost in slog.

Rojstvo CK One

CK One sicer ni bila prva dišava uniseks na trgu, je pa bila TISTA dišava, ki je v devetdesetih letih dokazala, da je parfum »za oba« vroč trend. Bila je simbol mladosti in odprtega duha. Njena edinstvenost temelji na univerzalnosti in spremenljivosti dišečih esenc. Odpre se sveže in z vonjem po citrusih, srce sestavljajo arome jasmina, irisa, vijolice in muškatnega oreščka, osnovo pa sestavljajo bolj zemeljski toni mošusa, cedre, mahu in jantarja. Dišava v enostavni minimalistični steklenički ni niti vsiljiva niti presladka ali »preveč ženska«. Prav tako je spremenljiva tudi uporaba – z razpršilcem ali brez.

CK Be in CK All

Leta 1996 je Calvin Klein po dvoletnem premoru nadaljeval z orientalsko-lesno dišavo uniseks CK Be, ki je v harmoničnem nasprotju s CK One. Je čutnejša in primerna za vse individualiste in avanturiste. Elegantna črna steklenička skriva tone sivke, bergamotke in mete s srcem magnolije, breskve in frezije. Osnovo zaokroža živalska kombinacija smole, cedre, mošusa, vanilje, sandalovine in jantarja. CK Be nevsiljivo poboža okolico in je zato idealna za večerne dogodke.
 
CK All je bila kot tretja v seriji lansirana na trg na začetku leta 2017. To je bolj sočna in drzna dišava. Po dveh desetletjih nas je Calvin Klein spet razveselil z dišavo, ki se odpre s svežimi citrusi, zdaj pa še z mešanico bergamotke. Glava preide v cvetlično srce iz frezije, rabarbare in lilije, osnovo pa predstavljajo toni vetiverja, mošusa in jantarja. O dišavi se govori kot o prijetni, namenjeni za univerzalno uporabo. CK tako zaključi trilogijo z ustreznim reklamnim sloganom: »Be One. Be All. Just Be.« – Bodi eden. Bodi vse. Samo bodi.
Parfumi Calvin Klein

CK2 kot dišava generacije Y

Nova generacija Y, označena tudi kot »milenijci«, se lahko pohvali z dišavo, izdelano posebej zanjo, dišavo CK2. Milenijci so začeli z drugim valom dišav uniseks, ki ga podpirajo zvezdniki, kot so Cara Delevigne, Zayn Malik ali Gigi Hadid. Spolna nevtralnost je danes tako in, da se zdi, da je moda izgubila vsa pravila. Neskladnost, izvirnost in svoboda so gesla današnje generacije in Calvin Klein se je ponovno hitro odzval.
 
Parfumi Calvin Klein
 
CK2 je bila predstavljena leta 2016 in slavi neskončne možnosti moderne združitve med dvema osebama ter neskončno število zornih kotov. To je urbana, lesno-sveža dišava, ki v sebi združuje kontrastno svežino in iskrive akorde ter posnema hiter tempo 21. stoletja. Dišavo odpirajo citrusni in zeleni toni z wasabijem, nato zadiši vrtnica s peruniko, sestavo pa zapirajo vetiver, kadilo in sandalovina.
 
Steklenička – kot steklen valj iz močnega stekla na prozorni osnovi, ki nagovarja, naj bo dišava vidna obrnjena ali pa s profila. Torej je tudi embalaža minimalistična igrica, namenjena večkratni interpretaciji.
 
Denisa

Menu