O BLAGOVNI ZNAMKI Calvin Klein

Blagovno znamko sta leta 1968 ustanovila Calvin Klein in njegov poslovni partner Barry Schwartz. V 80. letih, ko je Calvin Klein na zadnji žep kavbojk začel šivati svoje ime, je običajne kavbojke povišal v modni dodatek vsake garderobe.

Čiste linije in preprost slog blagovne znamke Calvin Klein sta preprosto slavna. To velja tudi za parfume Calvin Klein, ki so postali kultni ne samo zaradi svojih edinstvenih dišečih sestav, ampak tudi zaradi popolnega dizajna. Prve dišave so nastajale ob koncu 70. let in za mnoge še danes predstavljajo duh desetletja, v katerem so se pojavile.

Na začetku 90. let sta na trg prišli revolucionarni dišavi Obsession in Eternity, ki sta postali legendarni in sta potrdili mesto Calvina Kleina v svetu parfumov. Dišave Calvin Klein nastajajo v sodelovanju z vodilnimi parfumarji celega sveta in pod okriljem enega vodilnih kozmetičnih podjetij – podjetja Coty.

celotno besedilo skrij besedilo

Razvrščeno od najbolj prodajanih Abecedno Po ceni

12 3 5

12 3 4 5 Pokaži več Nahoru

Menu