BourjoisVolume Glamour maskara za volumen in privihanje trepalnic

      • Bourjois Volume Glamour maskara za volumen in privihanje trepalnic
      • Bourjois Volume Glamour maskara za volumen in privihanje trepalnic 1
         več

        2 različice izdelka od 6,99 €

        DPDPetek 30.06.2017

        Navedeni roki so informativni, izhajajo iz pogojev dobavnih rokov prevoznih podjetij.

        Različice Bourjois Volume Glamour

        • Bourjois Volume Glamour maskara za volumen in privihanje trepalnic odtenek 71 Wonder Black (Push Up) 6 mlmaskara za volumen in privihanje trepalnic 

          Več kot 20 kosov na zalogi v centralnem skladišču

          odtenek 71 Wonder Black (Push Up) 6 ml
          Koda: BOU0836

          6,99 €

        • Bourjois Volume Glamour maskara za volumen in privihanje trepalnic odtenek 72 Fabulous Brown (Push Up) 6 mlmaskara za volumen in privihanje trepalnic NOVOST

          Več kot 20 kosov na zalogi v centralnem skladišču

          odtenek 72 Fabulous Brown (Push Up) 6 ml
          Koda: BOU1073

          6,99 €

        • Bourjois Volume Glamour maskara za volumen in privihanje trepalnic odtenek 31 Ultra Black (Push Up) 6 mlmaskara za volumen in privihanje trepalnic 

          Ta izdelek trenutno ni na voljo.

          odtenek 31 Ultra Black (Push Up) 6 ml
          Koda: BOU1072

          6,99 €

          Spremljaj razpoložljivost

        Gor

        O blagovni znamki Bourjois

        Ocena

        Enostavnost uporabe

        Kozmetična kvaliteta

        Zadovoljnost z rezultatom

        Lastnosti

        barva

        črna

        vodoodporno

        no

        >Francoska blagovna znamka Bourjois je bila ustanovljena leta 1863. Ustanovil jo je Joseph-Albet Ponsin. Osredotoča se zlasti na dekorativno kozmetiko. Njeni prvi izdelki so bile voskaste make-up palčke, ki so bile namenjene izključno za potrebe gledaliških igralcev in so nosile šaljive naslove, kot sta npr. „Jealous“ („ljubosumen“) ali „Lovesick“ („hrepeneč“).

        Danes Bourjois dobavlja na trg pestro paleto izdelkov – maskare, svinčnike za oči, šminke, čistilne losjone, dezodorante, gele za prhanje, parfume in druge proizvode – osredotoča se zlasti na ženske. Še vedno se pa trudi upoštevati svojo prvotno filozofijo in ponujati strankam vrhunsko kakovost za razumno ceno. Ličila Bourjois so pogumna, okusna in elegantna. Primerna so za vsako priložnost in razpoloženje. Dišave vas presenetijo s svojo čutnostjo in intenzivnostjo.

        Omembe vredno je tudi dejstvo, da je „mlajša sestra od Chanela“ (tako se prezentira sama Bourjois) dobesedno obsedena z barvami. V njenem katalogu boste našli 400 različnih odtenkov in četrtina od njih se vsako leto spreminja v odvisnosti od aktualnih trendov. Velik poudarek daje hkrati tudi na dizajn embalaž – Bourjois celo redno izdeluje limitirane zbiralske serije v slogu vintage.

        Bourjois poudarja tudi to, da se nenehno trudi razvijati nove, inovativne pripravke. Mimogrede je izumila tudi maskaro z dvema konicama (Cou de Théâtre) ali senčila za oči v prahu v pametni škatlici z vgrajeno krtačko (Suivez Mon Regard). Kozmetiko Bourjois radi uporabljajo ne samo profesionalni maskerji in stilisti, temveč tudi cela vrsta zvezdnic, kot so na primer Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton ali člani fantovske pop skupine One Direction.

        Blagovna znamka Bourojis zagotovo prevzame vse posameznike, ki hočejo biti videti lepi, hočejo ustvariti svoj lastni imidž, so kreativni in radi uporabljajo ličila.

        Gor

        Ocena Bourjois Volume Glamour

        • 8. marec 2017
          Katja

          Najljubsa maskara! Se ne drobi, ne preslikava in se enostavno odstrani.

        Kaj menite o Bourjois Volume Glamour izdelku vi?

        Polja označena z zvezdico * so obvezna.


        Ocena *

        1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

        1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

        1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše