BourjoisTwist Up The Wolume maskara za volumen s krtačko 2v1

  • Bourjois Twist Up The Wolume maskara za volumen s krtačko 2v1
  • Bourjois Twist Up The Wolume maskara za volumen s krtačko 2v1 1
     več

    3 različice izdelka od 8,68 €

    DPDPonedeljek 26.06.2017

    Navedeni roki so informativni, izhajajo iz pogojev dobavnih rokov prevoznih podjetij.

    Različice Bourjois Twist Up The Wolume

    • Bourjois Twist Up The Wolume maskara za volumen s krtačko 2v1 odtenek Noir 8 mlmaskara za volumen s krtačko 2v1 

      Več kot 20 kosov na zalogi v centralnem skladišču

      odtenek Noir 8 ml
      Koda: BOU0752

      8,68 €

    • Bourjois Twist Up The Wolume maskara za volumen s krtačko 2v1 odtenek Ultra Black 8 mlmaskara za volumen s krtačko 2v1 

      Več kot 20 kosov na zalogi v centralnem skladišču

      odtenek Ultra Black 8 ml
      Koda: BOU0837

      8,68 €

    • Bourjois Twist Up The Wolume maskara za volumen s krtačko 2v1 odtenek Black Balm 8 mlmaskara za volumen s krtačko 2v1 

      Več kot 20 kosov na zalogi v centralnem skladišču

      odtenek Black Balm 8 ml
      Koda: BOU1356

      8,68 €

    Gor

    O blagovni znamki Bourjois

    Ocena

    Enostavnost uporabe

    Kozmetična kvaliteta

    Zadovoljnost z rezultatom

    Lastnosti

    barva

    črna

    vodoodporno

    no

    >Francoska blagovna znamka Bourjois je bila ustanovljena leta 1863. Ustanovil jo je Joseph-Albet Ponsin. Osredotoča se zlasti na dekorativno kozmetiko. Njeni prvi izdelki so bile voskaste make-up palčke, ki so bile namenjene izključno za potrebe gledaliških igralcev in so nosile šaljive naslove, kot sta npr. „Jealous“ („ljubosumen“) ali „Lovesick“ („hrepeneč“).

    Danes Bourjois dobavlja na trg pestro paleto izdelkov – maskare, svinčnike za oči, šminke, čistilne losjone, dezodorante, gele za prhanje, parfume in druge proizvode – osredotoča se zlasti na ženske. Še vedno se pa trudi upoštevati svojo prvotno filozofijo in ponujati strankam vrhunsko kakovost za razumno ceno. Ličila Bourjois so pogumna, okusna in elegantna. Primerna so za vsako priložnost in razpoloženje. Dišave vas presenetijo s svojo čutnostjo in intenzivnostjo.

    Omembe vredno je tudi dejstvo, da je „mlajša sestra od Chanela“ (tako se prezentira sama Bourjois) dobesedno obsedena z barvami. V njenem katalogu boste našli 400 različnih odtenkov in četrtina od njih se vsako leto spreminja v odvisnosti od aktualnih trendov. Velik poudarek daje hkrati tudi na dizajn embalaž – Bourjois celo redno izdeluje limitirane zbiralske serije v slogu vintage.

    Bourjois poudarja tudi to, da se nenehno trudi razvijati nove, inovativne pripravke. Mimogrede je izumila tudi maskaro z dvema konicama (Cou de Théâtre) ali senčila za oči v prahu v pametni škatlici z vgrajeno krtačko (Suivez Mon Regard). Kozmetiko Bourjois radi uporabljajo ne samo profesionalni maskerji in stilisti, temveč tudi cela vrsta zvezdnic, kot so na primer Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton ali člani fantovske pop skupine One Direction.

    Blagovna znamka Bourojis zagotovo prevzame vse posameznike, ki hočejo biti videti lepi, hočejo ustvariti svoj lastni imidž, so kreativni in radi uporabljajo ličila.

    Gor

    Ocena Bourjois Twist Up The Wolume

    • 20. marec 2017
      Ines

      Zadovoljiv izdelek

    Kaj menite o Bourjois Twist Up The Wolume izdelku vi?

    Polja označena z zvezdico * so obvezna.


    Ocena *

    1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

    1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

    1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše