Bourjois Pamper Me! losjon za prhanje brez parabenov

      Blagovna znamka: Bourjois

      1 različica izdelka 2,90 €

      DPDSreda 31.05.2017

      Navedeni roki so informativni, izhajajo iz pogojev dobavnih rokov prevoznih podjetij.

      Različice Bourjois Pamper Me!

      • Bourjois Pamper Me! losjon za prhanje brez parabenov (Milk and Cherry Blossom) 250 mllosjon za prhanje brez parabenov 

        Več kot 20 kosov na zalogi v centralnem skladišču

        (Milk and Cherry Blossom) 250 ml
        Koda: BOU0707

        2,90 €

      Gor

      Opis kozmetike Bourjois Pamper Me!

      Ocena

      Enostavnost uporabe

      Kozmetična kvaliteta

      Zadovoljnost z rezultatom

      Lastnosti

      konsistenca

      losjon

      Koža

      za vse vrste kože

      Opis:

      Losjon za prhanje z žametno teksturo Bourjois Pamper Me! popolnoma odpravi vse nečistoče. Koži dodaja odlično hidracijo in jo pušča svilnato nežno in nahranjeno. Vonj eksotike prebudi vaše čute in pripelje prijeten svež občutek. Opojna kombinacija sadja in vanilje s pridihom mošusa vas nabije z energijo in pričara dobro razpoloženje. Losjon za prhanje Pamper Me! prinaša dolgotrajen in prijeten vonj ter gladko kožo. Izdelek je brez parabenov in je dermatološko testiran.

      Uživajte vsak dan v kopeli in prijetni relaksaciji z losjonom za prhanje Bourjois!

      Učinki:

      • čisti kožo celega telesa
      • vlaži in hrani
      • kožo pušča svilnato nežno
      • Sestava:

        • zgornje note – hibiskus, češnjev cvet, sladka pomaranča
        • srčne note – malina, glog, les
        • bazne note – mošus, vanilja, heliotrop
        • kokosovo olje – regenerira, vlaži, dodaja svež vonj
        • Tip kože:

          Namenjen je za vse tipe kože vključno z občutljivo.

          Navodilo za uporabo:

          Losjon za telo nanesite na mokro kožo. Nežno spenite in nato temeljito sperite.

      Gor

      O blagovni znamki Bourjois

      >Francoska blagovna znamka Bourjois je bila ustanovljena leta 1863. Ustanovil jo je Joseph-Albet Ponsin. Osredotoča se zlasti na dekorativno kozmetiko. Njeni prvi izdelki so bile voskaste make-up palčke, ki so bile namenjene izključno za potrebe gledaliških igralcev in so nosile šaljive naslove, kot sta npr. „Jealous“ („ljubosumen“) ali „Lovesick“ („hrepeneč“).

      Danes Bourjois dobavlja na trg pestro paleto izdelkov – maskare, svinčnike za oči, šminke, čistilne losjone, dezodorante, gele za prhanje, parfume in druge proizvode – osredotoča se zlasti na ženske. Še vedno se pa trudi upoštevati svojo prvotno filozofijo in ponujati strankam vrhunsko kakovost za razumno ceno. Ličila Bourjois so pogumna, okusna in elegantna. Primerna so za vsako priložnost in razpoloženje. Dišave vas presenetijo s svojo čutnostjo in intenzivnostjo.

      Omembe vredno je tudi dejstvo, da je „mlajša sestra od Chanela“ (tako se prezentira sama Bourjois) dobesedno obsedena z barvami. V njenem katalogu boste našli 400 različnih odtenkov in četrtina od njih se vsako leto spreminja v odvisnosti od aktualnih trendov. Velik poudarek daje hkrati tudi na dizajn embalaž – Bourjois celo redno izdeluje limitirane zbiralske serije v slogu vintage.

      Bourjois poudarja tudi to, da se nenehno trudi razvijati nove, inovativne pripravke. Mimogrede je izumila tudi maskaro z dvema konicama (Cou de Théâtre) ali senčila za oči v prahu v pametni škatlici z vgrajeno krtačko (Suivez Mon Regard). Kozmetiko Bourjois radi uporabljajo ne samo profesionalni maskerji in stilisti, temveč tudi cela vrsta zvezdnic, kot so na primer Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton ali člani fantovske pop skupine One Direction.

      Blagovna znamka Bourojis zagotovo prevzame vse posameznike, ki hočejo biti videti lepi, hočejo ustvariti svoj lastni imidž, so kreativni in radi uporabljajo ličila.

      Gor

      Ocena Bourjois Pamper Me!

      Kaj menite o Bourjois Pamper Me! izdelku vi?

      Polja označena z zvezdico * so obvezna.


      Ocena *

      1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

      1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

      1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše