BOURJOIS ROUGE EDITION VELVET tekoča šminka z mat učinkom | salma.si

Bourjois Rouge Edition Velvet

tekoča šminka z mat učinkom

Bourjois Rouge Edition Velvet tekoča šminka z mat učinkom
Bourjois Rouge Edition Velvet tekoča šminka z mat učinkom
Bourjois Rouge Edition Velvet tekoča šminka z mat učinkom
Bourjois Rouge Edition Velvet tekoča šminka z mat učinkom
Bourjois Rouge Edition Velvet tekoča šminka z mat učinkom
Bourjois Rouge Edition Velvet tekoča šminka z mat učinkom
odtenek 02 Frambourjoise 7,7 ml
9,40

Koda: BOU0840 | Več kot 20 kosov na zalogi
kos
DPD
nedelja, 19. 8. 2018

Opis kozmetike Bourjois Rouge Edition Velvet

Opis:
Bourjois Rouge Edition Velvet je prava revolucija v svetu šmink. Tekoča šminka za mat učinkom začenja novo obdobje v ličenju ustnic. Njena očarljiva in popolnoma nepremagljiva tekstura se odlikuje z
mehkostjo in konsistenco, ki zlahka drsi po ustnicah in jim posodi žametno mehkobo in neverjetno jasno barvo z odličnim mat učinkom.
Sestava šminke je obogatena s posebnimi olji in dodaja temu kozmetičnemu čudežu popoln oprijem z zelo naravnim občutkom „druge kože“. Tekoča šminka Bourjois Rouge Edition Velvet ustnic sploh ne izsušuje in na ustnicah zdrži 24 ur.

Učinki:

  • ne razmaže se
  • odlična prekrivnost
  • dolga obstojnost
  • pušča mat finiš

Sestava:

  • negovalna olja – hranijo in zagotavljajo popolnoma nežne ustnice

Navodilo za uporabo:
Nanesite na ustnice s pomočjo aplikatorja. Intenzivnost odtenka lahko poudarite z nanosom večje količine barve.

O blagovni znamki Bourjois



Francoska blagovna znamka Bourjois je bila ustanovljena leta 1863. Ustanovil jo je Joseph-Albet Ponsin. Osredotoča se zlasti na dekorativno kozmetiko. Njeni prvi izdelki so bile voskaste make-up palčke, ki so bile namenjene izključno za potrebe gledaliških igralcev in so nosile šaljive naslove, kot sta npr. „Jealous“ („ljubosumen“) ali „Lovesick“ („hrepeneč“).

Danes Bourjois dobavlja na trg pestro paleto izdelkov – maskare, svinčnike za oči, šminke, čistilne losjone, dezodorante, gele za prhanje, parfume in druge proizvode – osredotoča se zlasti na ženske. Še vedno se pa trudi upoštevati svojo prvotno filozofijo in ponujati strankam vrhunsko kakovost za razumno ceno. Ličila Bourjois so pogumna, okusna in elegantna. Primerna so za vsako priložnost in razpoloženje. Dišave vas presenetijo s svojo čutnostjo in intenzivnostjo.

Omembe vredno je tudi dejstvo, da je „mlajša sestra od Chanela“ (tako se prezentira sama Bourjois) dobesedno obsedena z barvami. V njenem katalogu boste našli 400 različnih odtenkov in četrtina od njih se vsako leto spreminja v odvisnosti od aktualnih trendov. Velik poudarek daje hkrati tudi na dizajn embalaž – Bourjois celo redno izdeluje limitirane zbiralske serije v slogu vintage.

Bourjois poudarja tudi to, da se nenehno trudi razvijati nove, inovativne pripravke. Mimogrede je izumila tudi maskaro z dvema konicama (Cou de Théâtre) ali senčila za oči v prahu v pametni škatlici z vgrajeno krtačko (Suivez Mon Regard). Kozmetiko Bourjois radi uporabljajo ne samo profesionalni maskerji in stilisti, temveč tudi cela vrsta zvezdnic, kot so na primer Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton ali člani fantovske pop skupine One Direction.

Blagovna znamka Bourojis zagotovo prevzame vse posameznike, ki hočejo biti videti lepi, hočejo ustvariti svoj lastni imidž, so kreativni in radi uporabljajo ličila.

Menu