BourjoisRefresh Me! osvežujoč gel za prhanje brez parabenov

      • Bourjois Refresh Me! osvežujoč gel za prhanje brez parabenov
         več

        1 različica izdelka 2,90 €

        DPDPetek 30.06.2017

        Navedeni roki so informativni, izhajajo iz pogojev dobavnih rokov prevoznih podjetij.

        Različice Bourjois Refresh Me!

        • Bourjois Refresh Me! osvežujoč gel za prhanje brez parabenov (Aquatic Fragrance Blue Lagoon Flowers) 250 mlosvežujoč gel za prhanje brez parabenov 

          Več kot 20 kosov na zalogi v centralnem skladišču

          (Aquatic Fragrance Blue Lagoon Flowers) 250 ml
          Koda: BOU0704

          2,90 €

        Gor

        Opis kozmetike Bourjois Refresh Me!

        Ocena

        Enostavnost uporabe

        Kozmetična kvaliteta

        Zadovoljnost z rezultatom

        Lastnosti

        Koža

        za vse vrste kože

        Opis:

        Osvežujoči gel za prhanje Bourjois Refresh Me! čisti kožo celega telesa in jo intenzivno hrani in vlaži. Kožo pušča nežno, mehko in svežo zahvaljujoč vonju vodnih cvetov lagune. Sladki toni vanilje, lubenice in limone v vas prebudijo veselje iz lepega sončnega dneva. Po uporabi Refresh Me! ostane vaša koža žametno gladka in dolgo prijetno nadišavljena. Ne vsebuje parabenov. Je dermatološko testiran.

        Osvežite svoje telo v vročih poletnih dneh z gelom za prhanje Bourjois!

        Učinki:

        • čisti kožo celega telesa
        • vlaži
        • revitalizira
        • osveži
        • Sestava:

          • zgornje note – sorbet iz lubenice, limona, bambusov rastlinski sok
          • srčne note – modri lotos, cvetlični grm
          • bazne note – mošus, vanilija
          • Tip kože:

            Namenjen je za vse tipe kože.

            Navodilo za uporabo:

            Gel za prhanje nanesite na mokro kožo. Spenite in nato temeljito sperite.

        Gor

        O blagovni znamki Bourjois

        >Francoska blagovna znamka Bourjois je bila ustanovljena leta 1863. Ustanovil jo je Joseph-Albet Ponsin. Osredotoča se zlasti na dekorativno kozmetiko. Njeni prvi izdelki so bile voskaste make-up palčke, ki so bile namenjene izključno za potrebe gledaliških igralcev in so nosile šaljive naslove, kot sta npr. „Jealous“ („ljubosumen“) ali „Lovesick“ („hrepeneč“).

        Danes Bourjois dobavlja na trg pestro paleto izdelkov – maskare, svinčnike za oči, šminke, čistilne losjone, dezodorante, gele za prhanje, parfume in druge proizvode – osredotoča se zlasti na ženske. Še vedno se pa trudi upoštevati svojo prvotno filozofijo in ponujati strankam vrhunsko kakovost za razumno ceno. Ličila Bourjois so pogumna, okusna in elegantna. Primerna so za vsako priložnost in razpoloženje. Dišave vas presenetijo s svojo čutnostjo in intenzivnostjo.

        Omembe vredno je tudi dejstvo, da je „mlajša sestra od Chanela“ (tako se prezentira sama Bourjois) dobesedno obsedena z barvami. V njenem katalogu boste našli 400 različnih odtenkov in četrtina od njih se vsako leto spreminja v odvisnosti od aktualnih trendov. Velik poudarek daje hkrati tudi na dizajn embalaž – Bourjois celo redno izdeluje limitirane zbiralske serije v slogu vintage.

        Bourjois poudarja tudi to, da se nenehno trudi razvijati nove, inovativne pripravke. Mimogrede je izumila tudi maskaro z dvema konicama (Cou de Théâtre) ali senčila za oči v prahu v pametni škatlici z vgrajeno krtačko (Suivez Mon Regard). Kozmetiko Bourjois radi uporabljajo ne samo profesionalni maskerji in stilisti, temveč tudi cela vrsta zvezdnic, kot so na primer Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton ali člani fantovske pop skupine One Direction.

        Blagovna znamka Bourojis zagotovo prevzame vse posameznike, ki hočejo biti videti lepi, hočejo ustvariti svoj lastni imidž, so kreativni in radi uporabljajo ličila.

        Gor

        Ocena Bourjois Refresh Me!

        Kaj menite o Bourjois Refresh Me! izdelku vi?

        Polja označena z zvezdico * so obvezna.


        Ocena *

        1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

        1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

        1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše