Annayake Men's Line pomirjevalno mleko za po britju

Blagovna znamka: Annayake

1 različica izdelka 24,90 €

DPDTorek 30.05.2017

Navedeni roki so informativni, izhajajo iz pogojev dobavnih rokov prevoznih podjetij.

Različice Annayake Men's Line

  • Annayake Men's Line pomirjevalno mleko za po britju (Soothing After Shave Lotion) 100 mlpomirjevalno mleko za po britju 

    Več kot 5 kosov na zalogi v centralnem skladišču

    (Soothing After Shave Lotion) 100 ml
    Koda: ANN0063

    24,90 €

Gor

O blagovni znamki Annayake

Ocena

Enostavnost uporabe

Kozmetična kvaliteta

Zadovoljnost z rezultatom

Lastnosti

konsistenca

losjon

starost

za vse starosti

tip kože

za vse tipe kože

Annayake, vodilna japonska blagovna znamka mode, kozmetike in parfumov, deli z zahodnim svetom prefinjen japonski pristop k življenju. Blagovna znamka je po vsem svetu postala priljubljena pri najbolj zahtevnih kupcih, ki dajejo prednost natančnosti, subtilnosti in izvirnosti. Ustanovljena je bila leta 1988, vendar segajo njene korenine veliko dlje v preteklost. Pristop znamke k razvoju izdelkov namreč temelji na duhu spoštovanja tisočletne tradicije japonske natančnosti. Hkrati Annayake upošteva spremembe v življenjskem slogu in pričakovanja svojih strank, zato so kozmetika, parfumi in drugi izdelki popolna združitev najboljšega iz stare kulture ter najnovejših trendov in postopkov. Prvi parfum Annayake je prišel na trg leta 2000, danes pa portfelj znamke vključuje že skoraj dva ducata edinstvenih ter popolnih dišav za moške in ženske. Dišeče sestave, za katere je značilno atraktivno prepletanje Vzhoda in Zahoda, so soustvarili priznani oblikovalci dišav, kot so Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud in Martine Pallix. Annayake predstavlja popolnoma novo dimenzijo dišave, ki temelji na izkušnjah več kot uspešnega delovanja v svetu kozmetike in dokončno oblikuje koncept »skupne lepote«.

Gor

Ocena Annayake Men's Line

Kaj menite o Annayake Men's Line izdelku vi?

Polja označena z zvezdico * so obvezna.


Ocena *

1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše