Air ValCandy Crush Lemonade Lake pršilo za telo za otroke

  • Air Val Candy Crush Lemonade Lake pršilo za telo za otroke
     več

    1 velikost izdelka 7,45 €

    DPDTorek 27.06.2017

    Navedeni roki so informativni, izhajajo iz pogojev dobavnih rokov prevoznih podjetij.

    Različice Air Val Candy Crush Lemonade Lake

    • Air Val Candy Crush Lemonade Lake pršilo za telo za otroke 150 ml pršilo za telo za otroke 150 ml 

      4 kos na zalogi v centralnem skladišču

      Koda: AIV0034

      7,45 €

    Gor

    O blagovni znamki Air Val

    Ocena

    Videz stekleničke

    Trajanje vonja

    Intenziteta

    Splošni vtis

    Sestavine

    Zgornje note

    pomaranča, malina, črni ribez, limona, bergamotka

    Bazne note

    hruška, bolgarska vrtnica, ozon, jasmin, magnolija

    Srčne note

    sandalovina, breskev, mah, ambra, karamel

    >Španska blagovna znamka Air Val predstavlja razvoj, izdelavo in distribucijo parfumerije in kozmetike za telo od mednarodnih blagovnih znamk na osnovi licence in tudi lastnih blagovnih znamk. V njenem portfelju boste našli več kot 300 izdelkov za otroke, mladino in odrasle in 20 prestižnih licenc, kot so Disney, Mattel, Marvel, eOne, Nickelodeon, Rovio, Lucasfilm, Kralj, FC Barcelona in Real Madrid.

    Blagovna znamka Air Val je dosegla uspeh, ki temelji na vrednotah inovacije, know-how, kakovosti izdelkov in upoštevanju potreb strank. Izdelki za otroke in mladino so dodatni program, ki pa se hitro razvija.

    Odlični marketing in sodelovanje s ključnimi partnerji predestinira naslednjo rast podjetja, katerega izdelki se danes prodajajo v več kot 80 državah in na 5 celinah. Air Val je blagovna znamka kakovosti in atraktivnosti na področju parfumerije in kozmetike za telo!

    Gor

    Ocena Air Val Candy Crush Lemonade Lake

    Kaj menite o Air Val Candy Crush Lemonade Lake izdelku vi?

    Polja označena z zvezdico * so obvezna.


    Ocena *

    1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

    1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

    1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

    1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše