Philosophy

      Philosophy je ustanovila leta 1996 vizionarka Cristina Carlino. Ta je mimogrede vodila tudi uspešno podjetje Biomedic, ki ga je na koncu prodala gigantu L’Oréal. Podobna usoda je doletela tudi njeno četrto blagovno znamko Philosophy. Postala je četrta največja blagovna znamka kozmetike za kožo obraza v Ameriki in jo je kupil pomemben svetovni proizvajalec parfumov Coty Inc.

      Glavni cilj Cristine je bilo ustvariti takšne proizvode, ki bi zapolnili prazno mesto kar se tiče kakovosti, med izdelki, ki so na voljo v zdravniških ordinacijah, in tistimi, ki so dostopni v navadnih trgovinah. Nedvomno ji je uspelo. Pomembno je tudi povedati, da so o Philosophy govorili na primer tudi v priljubljenem pogovornem šovu The Oprah Winfrey Show (v okviru segmenta z naslovom "Oprah's Favorite Things").

      Geli za prhanje, mleka za telo, kreme ... Philosophy razvijajo v sodelovanju z naprednimi strokovnjaki iz področja dermatologije in drugih znanstvenih strok. Vsi izdelki imajo svoje lastne zgodbe, ki pa izpovedujejo o istih stvareh – supermodernih tehnologijah, klinično preverjenih učinkih... in prelepi, popolnoma gladki in mladostni koži.

      Kozmetika Philosophy vsebuje naravne in sintetične sestavine najvišje kakovosti. Narejena je tako, da vam omogoča izgledati in se počutiti čim boljše. Laho še dodamo, da 1% od prodajne cene izdelkov Phylosophy gre v dobrodelne namene, konkretno kot podpora pobude Hope & Grace, ki se osredotoča na boj s psihičnimi boleznimi (depresijami, tesnobami, posttravmatskimi stresnimi motnjami itd.).

      Blagovna znamka Philosophy zagotovo prevzame vse posameznike, ki hrepenijo po lepem videzu, se radi razvajajo, jih mučijo različne težave s kožo ali hočejo posredno prispevati denar za dobre namene.

      celotno besedilo skrij besedilo

      Imate izbrano

      Odpri filter Zapri filter

      notino balickyGifts for all

      Menu

      kličite 01 777 42 83 danes smo tu za Vas vse do 17 ure