Cleanic Intimate robčki za intimno higieno z kamilico

Blagovna znamka: Cleanic

1 različica izdelka 1,50 €

DPDTorek 21.02.2017

Navedeni roki so informativni, izhajajo iz pogojev dobavnih rokov prevoznih podjetij.

Različice Cleanic Intimate

  • Cleanic Intimate robčki za intimno higieno z kamilico (Intimate Cleansing Wipes) 10 kosrobčki za intimno higieno z kamilico 

    Več kot 20 kosov na zalogi v centralnem skladišču

    (Intimate Cleansing Wipes) 10 kos
    Koda: CLE1635

    1,50 €

Gor

O blagovni znamki Cleanic

Ocena

Enostavnost uporabe

Kozmetična kvaliteta

Zadovoljnost z rezultatom

Lastnosti

konsistenca

robčki

Koža

za vse vrste kože

Cleanic spada v portfelj poljskega podjetja Harper Hygienics Company. Podjetje se osredotoča na kozmetiko za kožo in je na tem področju doseglo že znaten uspeh (gre za eno od najbolj popularnih blagovnih znamk v južni in vzhodni Evropi). Cleanic se osredotoča zlasti na vse aktivne ženske, ki živijo s polno paro in imajo zaradi tega manj časa za nego svoje kože. Izdelki Cleanic se enostavno uporabljajo in hitro učinkujejo. Glede na nizke cene si jih lahko privošči resnično vsakdo.

Cleanic daje velik poudarek na kakovost in varnost. Njen asortiment se vedno razširja z drugimi in drugimi izdelki. Pri njihovem ustvarjanju se pušča navdihniti z najnovejšimi svetovnimi trendi. Zelo priljubljeni so odstranjevalci ličil, higienske vatirane paličice in robčki za intimno higieno.

Lahko še dodamo, da je kozmetika Cleanic osvojila že celo vrsto prestižnih nagrad – prejela je nekaj nagrad Super Product (ki jih podarja časopis Mam Dziecko) in je že večkrat zmagala v tekmovanju FMCG Market Pearls. Blagovna znamka Cleanic zagotovo prevzame vse posameznike, ki nimajo dovolj časa za nego kože v lepotnih salonih, hrepenijo po popolni koži in nočejo zapravljati preveč denarja.

Gor

Ocena Cleanic Intimate

Kaj menite o Cleanic Intimate izdelku vi?

Polja označena z zvezdico * so obvezna.


Ocena *

1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše