Najbolj pričakovana novost letošnjega leta – prva „free gender“ dišava CK2

Kaj vam pride na pamet, ko rečem „uniseks“ parfum? Meni zagotovo CK One. CK One je uniseks dišava, ki je bila uvedena na trg leta 1994 in je sprožila dobesedno uniseks revolucijo. Od tega časa so se začele uniseks dišave pojavljati bolj pogosto, ampak CK One vedno ostaja najbolj znan usniseks parfum vseh časov.

toaletna voda CK2

Gre za popolno kombinacijo svežega citrusnega vonja in lesne osnove, ki pristaja resnično vsakomur, ne glede na spol ali starost, in hkrati diši na vsakem drugače. To je CK One.

Več kot 20 let kasneje po uvedbi dišave na trg prihaja Calvin Klein z novostjo, ki še več zabrisuje meje med moškim in ženskim svetom. Naslov parfuma je očiten – CK2 in simbolika številke dve se ne pojavlja le v naslovu parfuma.

  • Gre za drugo uniseks dišavo od blagovne znamke Calvin Klein.
  • Bila je uvedena na trg 2. 2. 2016 v omrežju trgovin Macy´s.
  • Proslavlja raznolikost združitve med dvema linijama s tem, da se vsak odnos med dvema človekoma ne da enostavno opredeliti.
  • Združuje dva popolnoma nasprotujoča tipa vonjev – citrusno svež vonj in toplo lesen ton.

Številka ena za generacijo X, dvojka za Y

Če je bila dišava CK One ustvarjena za generacijo X, za katero je postala legendarna, je potem parfum CK2 nedvoumno namenjen za generacijo Y. Temu odgovarja tudi marketinška komunikacija dišave, njena steklenička in samoten vonj. Verjamem, da tudi CK2 postane legenda, ampak za publiko generacije Y.

Ali veste, kaj je pravzaprav generacija Y? Ali ste to menda tudi vi? V generacijo Y spadajo ljudje, ki so se rodili med letoma 1980 in 1995. Tipično zanje je, da so se združili med seboj in ne verjamejo niti karieri, niti izobraževanju, niti državi. Prav tako kot se je generacija X borila za svet brez rasizma, prinaša generacija Y svet brez seksizma. Pripadniki te generacije ne rešujejo kariere, hočejo le uživati, zabavati se in delati od doma. Vpeljali so termine, kot sta urban tribe (vrsta mestne skupnosti) ali downshifting (zavrnitev časovno napornih zaposlitev). Kaj je najbolj pomembno? Doživetja. Ta generacija zbira doživetja in uživa v življenju s polno paro.

Vse to odseva tudi kampanja za parfum CK2, v kateri dominira video posnetek, ki se je po mojem veliko posrečil. Režiser je bil Ryan McGinley, ki je znan newyorški fotograf, in ki je fotografiral za New York Times Magazine, za Diorja, Hermèsa, Stello McCartney, Marca Jacobsa, The Gap in seveda tudi za Calvina Kleina. Tokrat so ga zaposlili kot režiserja in mu je uspelo posneti reklamo, ki je nabita z energijo. Ustvarjajo jo štiri različne zgodbe štirih različnih partnerskih dvojic. Nobene nalepke, nobeni predalčki, nobena zaživela pravila, vse je točno po koncepciji CK2.

In kako CK2 diši?

V samotnem vonju dišave CK2 je skrita simbolika številke 2. Vonj namreč temelji na združitvi dveh nasprotij: začimbne ostre svežine in toplih lesnih tonov. Zagotovo ne gre za tipično dišavo, ki jo lahko vohate na vsakem vogalu. Ta dišava je zlahka ekstravagantna in hkrati zelo samosvoja in izbrana. Meni osebno ni bila všeč takoj pri prvem vohanju. Treba je, da si vzamete čas. Ampak po več preizkusih je bilo že jasno, da je ta vonj resnično zanimiv in od tega časa se mi zdi odličen. Od začetka do konca je ta dišava lepo nežna in uravnotežena.

Takoj po nanosu je močno sveža, prevladujejo citrusi in wasabi. Navdih z Japonsko je prodrl tudi v parfumsko industrijo, tako da se ostrost wasabija začenja v zadnjem času pojavljati tudi v dišavah. Zelo me je presenetilo, kako se dišava razvije. Lahko vohate tudi listke vijolice, vonj mokrih prodnikov – ta prevladuje. Resnično lahko vohate vonj zraka po dežju, mokrih kamnov ali granitnih kock. Vse to poudarjajo še topli toni sandalovine, kadila in vetiverja.

Najbolj zanimivo je to, da na vsakem uporabniku diši drugače. Precej drugače se seveda razvije na ženski in na moškem. Pri ženskah bolj izstopajo „ženske“ sestavine (vrtnica) in pri moških so v ospredju bolj ostre sestavine, kot sta na primer vetiver ali kadilo. Gre za zelo prijetno dišavo, ki jo lahko nosite v pisarno in ne boste motili svoje okolice, kar se pogosto zgodi pri nekaterih težjih dišavah.

Odlična je tudi steklenička v obliki pilule. Ima resnično čist minimalističen dizajn, ki popolnoma pristaja uniseks parfumu. Češnja na torti je to, da po odprtju lahko uporabljate pokrovček parfuma kot podstavek. To izgleda zelo originalno in učinkovito.

ck

In kaj naj povem za zaključek? Če hočete poskusiti nekaj novega in nenavadnega, potem je ta dišava prava izbira za vas. Lahko jo delite s komerkoli, ki ga ljubite, in vseeno ne boste dišali enako. Gre za resnično kul in trendi dišavo, s katero lahko uživate v življenju s polno paro.

Denisa

notino balickyGifts for all

Menu

kličite 01 777 42 83