Dolgi in zdravi lasje – pustite jih rasti

      Hrepenite po tem, da bi imeli dolge lase, vendar se vam zdi, da to pri vas ni mogoče?

      Dolgi in zdravi lasje

      Čez čas se začnejo cepiti, izpadati in slabeti? Imeti dolge in zdrave lase danes ni tako težko, kot se morda zdi. Če boste upoštevali pravila, ki jih boste prebrali v tem članku, bodo vaši lasje zrasli dolgi in zdravi v karseda kratkem času.

      1. Pravilna nega se začne z nežnim umivanjem las

      Pogosto umivanje las jih po nepotrebnem bremeni in izsušuje. Izloček lojnic – kožni sebum naredi lasišče mehko in ga ščiti, enako tudi ščiti lase pred izsuševanjem in lomljenjem. Ker pa neumiti lasje niso v družbi primerni, poskusite kdaj namesto klasičnega umivanja uporabiti suhi šampon, ki bo odstranil neželen vonj, nečistoče in odvečni sebum. Nanese se kot pršilo in se nato izčeše.

      Priporočamo na primer: suhi šampon Tigi. Lase prej previdno razčešite, da bi karseda zmanjšali njihovo kuštranje.

      S klasičnim umivanjem las si lahko naredimo več škode, kot si mislimo. Las nikoli ne kuštrajte in ne drgnite med umivanjem. Šampon nanesite h korenom las, spenite ga in nežno razporedite do konic ali pustite, da šampon sam steče vzdolž las. Prav tako se izognite uporabi vroče vode in jih raje izperite z mlačno vodo.

      Vsakomur ustreza drugačen šampon. Splošno lahko trdimo dvoje: če imate goste, močno poškodovane lase z razcepljenimi konicami, jim bo dobro del šampon L´Oréal Professionnel Repair; če imate bolj tanke, krhke lase, ki počasi rastejo, hkrati pa se ne cepijo, povrhu tega imate raje naravo kozmetiko, poskusite šampon O´Right Goji Berry.Ta šampon vsebuje 93 % naravnih sestavin, pri čemer ženšen krepi lasne korenine. Dobre so tudi različice iz kozmetike Klorane, Kérastase, Matrix – naravna serija.

      2. Nega las po umivanju

      Po umivanju uporabite balzam ali masko za lase, in sicer glede na vaš tip las. Kozmetiko enako kot šampon izmenjujte. Dolgi lasje, predvsem konice, potrebujejo bolj intenzivno nego, zato si nabavite gladilno masko za lase. Nekomu bolj ustreza naravna kozmetika, drugi si raje zgladijo lase s pomočjo silikonov, da se ne bi cepili, temveč še nekoliko zrasli.

      Lepe in sijoče lase lahko dobite tudi s tedenskimi oblogami. V svoj priljubljeni balzam ali masko lahko dodate čisto, hladno stisnjeno olje. Priljubljena so ta olja: kokosovo, arganovo, ricinusovo ali avokadovo.

      Če ste zagovornica naravnih oblog, na primer tistih iz jajčnega rumenjaka, ne pozabite po tej negi uporabiti še hranilno masko.

      Ne pozabite, da je sušenje las z brisačo agresivno in lahko poškoduje lasno strukturo. Lase raje zavijte v turban in pustite, da se posušijo kar po naravni poti. Če ima tako strukturo las, da jih ni mogoče posušiti po naravni poti, potem pred feniranjem uporabite kakovostno zaščitno pršilo, ki bo preprečilo lomljenje. Te pripravke boste našli v negi brez spiranja. Če se le da, lase toplotno oblikujte le izjemoma. Pomembna je tudi kakovost uporabljenega sušilnika ali likalnika.

      3. Pravila za lepe in dolge lase.

      Uporabljajte tako krtačo za lase, ki vaših las ne bo lomila. Priporočamo krtačo Tangle Teezer. Če zanjo še niste slišali, je skrajni čas, da to spremenite.

      Za varno spenjanje las v čop imamo za vas odličen namig v obliki genialne plastične elastike InvisiBobble Traceless Hair Ring, ki na laseh ne pušča grdih odtisov in zagotavlja čvrsto držanje čopa brez pretesnega stisnjenja. Povrhu tega se lasje ne zapletajo vanjo in se torej ne trgajo. Čez noč si lase raje spnite v čop, s čimer boste zmanjšali lomljenje in mehanske poškodbe.

      Dolgi lasje potrebujejo ne samo hranila in nego od zunaj, ampak tudi od znotraj. Za zdravje, čvrstost in briljanten sijaj vaših las je tako treba vnesti v jedilnik tudi vitamine, kot so C, B, A, E, pa tudi silicij, kalcij, cink ali magnezij. Te pomembne vitamine in minerale boste našli v stročnicah, korenju, brokoliju, lubenici ali bananah. Ananas vsebuje tudi biotin v obliki, ki je telesu najbolj naravna. Zelo pomebno je tudi, da povečamo vnos beljakovin, zdravih maščob in da redno pijemo.

      Zelena živila, kot so špinača, rukola, meta dajejo lasem in koži sijaj. V jedilnik uvrstite še drugo listno zelenjavo in solate. Dokazano je, da z njihovo kozumacijo postane čvrsto ne samo lasišče, ampak tudi lasna korenina. V hrano dajajte tudi kokosovo olje, jejte oreščke. Vse te naravne maščobe bodo lasem zagotovile hidratacijo.

      Če nimate časa ali želite enostavno imeti vse potrebne vitamine v eni tabletki, priporočamo, da uporabite prehranske dodatke. Poskusite odlične prehranske dodatke za rast las od podjetij Innéov, Altermed ali Bioderma, ki vsebujejo vse zgoraj omenjene snovi.

      Na koncu je treba omeniti to, da če želite imeti dolge lase, bi morali strogo omejiti striženje zgolj na najbolj poškodovane konice. Namesto klasične kemične barve izberite preliv, ki bo prekril narastek.

      notino balickyGifts for all

      Menu

      kličite 01 777 42 83