Bourjois Volume Glamour maskara za volumen in privihanje trepalnic

Blagovna znamka: Bourjois

1 različica izdelka 6,90 €

DPDTorek 13.12.2016

Navedeni roki so informativni, izhajajo iz pogojev dobavnih rokov prevoznih podjetij.

Različice Bourjois Volume Glamour

  • Bourjois Volume Glamour maskara za volumen in privihanje trepalnic odtenek 71 Wonder Black (Push Up) 6 mlmaskara za volumen in privihanje trepalnic 

    Več kot 20 kosov na zalogi v centralnem skladišču

    odtenek 71 Wonder Black (Push Up) 6 ml
    Koda: BOU0836

    6,90 €

Gor

O blagovni znamki Bourjois

Ocena

Enostavnost uporabe

Kozmetična kvaliteta

Zadovoljnost z rezultatom

Lastnosti

barva

črna

vodoodporno

no

Francoska blagovna znamka Bourjois je bila ustanovljena leta 1863. Ustanovil jo je Joseph-Albet Ponsin. Osredotoča se zlasti na dekorativno kozmetiko. Njeni prvi izdelki so bile voskaste make-up palčke, ki so bile namenjene izključno za potrebe gledaliških igralcev in so nosile šaljive naslove, kot sta npr. Jealous“ („ljubosumen“) ali „Lovesick“ („hrepeneč“).

Danes Bourjois dobavlja na trg pestro paleto izdelkov – maskare, svinčnike za oči, šminke, čistilne losjone, dezodorante, gele za prhanje, parfume in druge proizvode – osredotoča se zlasti na ženske. Še vedno se pa trudi upoštevati svojo prvotno filozofijo in ponujati strankam vrhunsko kakovost za razumno ceno. Ličila Bourjois so pogumna, okusna in elegantna. Primerna so za vsako priložnost in razpoloženje. Dišave vas presenetijo s svojo čutnostjo in intenzivnostjo.

Omembe vredno je tudi dejstvo, da je „mlajša sestra od Chanela“ (tako se prezentira sama Bourjois) dobesedno obsedena z barvami. V njenem katalogu boste našli 400 različnih odtenkov in četrtina od njih se vsako leto spreminja v odvisnosti od aktualnih trendov. Velik poudarek daje hkrati tudi na dizajn embalaž – Bourjois celo redno izdeluje limitirane zbiralske serije v slogu vintage.

Bourjois poudarja tudi to, da se nenehno trudi razvijati nove, inovativne pripravke. Mimogrede je izumila tudi maskaro z dvema konicama (Cou de Théâtre) ali senčila za oči v prahu v pametni škatlici z vgrajeno krtačko (Suivez Mon Regard). Kozmetiko Bourjois radi uporabljajo ne samo profesionalni maskerji in stilisti, temveč tudi cela vrsta zvezdnic, kot so na primer Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton ali člani fantovske pop skupine One Direction.

Blagovna znamka Bourojis zagotovo prevzame vse posameznike, ki hočejo biti videti lepi, hočejo ustvariti svoj lastni imidž, so kreativni in radi uporabljajo ličila.

Gor

Ocena Bourjois Volume Glamour

Kaj menite o Bourjois Volume Glamour izdelku vi?

Polja označena z zvezdico * so obvezna.


Ocena *

1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše



notino balickyGifts for all

Menu

kličite 01 777 42 83