Bourjois Soir de Paris parfumska voda za ženske

      Blagovna znamka: Bourjois

      Različice Bourjois Soir de Paris

      Drugi izdelki Bourjois Soir de Paris

      Gor

      Opis parfuma Bourjois Soir de Paris

      Ocena

      Videz stekleničke

      Trajanje vonja

      Intenziteta

      Splošni vtis

      Sestavine

      Zgornje note

      breskev, bergamotka, vijolica, marelica

      Bazne note

      perunika, jasmin, ylang ylang, vrtnica, heliotrop, šmarnica

      Srčne note

      sandalovina, vanilija, jantar, mošus

      Elegantna parfumska voda za ženske Bourjois Soir de Paris združuje tradicijo in modernost. Prijetna in prefinjena dišava združuje svežino bergamotke s cvetličnimi notami vrtnice in šmarnice. Heliotrop in vanilija s pridihom mošusa očarajo vaše čute. Sočna breskev in marelica v vas prebudita veselo in igrivo razpoloženje.

      Parfumska voda Bourjois je odličen dodatek v službi, ampak tudi v družbi. Eleganca, prefinjenost, skrivnostnost in čutnost – to vse skriva originalna steklenička Soir de Paris.

      Stopite na neznano pot in pokažite svojo osebnost z edinstveno dišavo od francoske blagovne znamke Bourjois!

      Gor

      O blagovni znamki Bourjois

      Francoska blagovna znamka Bourjois je bila ustanovljena leta 1863. Ustanovil jo je Joseph-Albet Ponsin. Osredotoča se zlasti na dekorativno kozmetiko. Njeni prvi izdelki so bile voskaste make-up palčke, ki so bile namenjene izključno za potrebe gledaliških igralcev in so nosile šaljive naslove, kot sta npr. Jealous“ („ljubosumen“) ali „Lovesick“ („hrepeneč“).

      Danes Bourjois dobavlja na trg pestro paleto izdelkov – maskare, svinčnike za oči, šminke, čistilne losjone, dezodorante, gele za prhanje, parfume in druge proizvode – osredotoča se zlasti na ženske. Še vedno se pa trudi upoštevati svojo prvotno filozofijo in ponujati strankam vrhunsko kakovost za razumno ceno. Ličila Bourjois so pogumna, okusna in elegantna. Primerna so za vsako priložnost in razpoloženje. Dišave vas presenetijo s svojo čutnostjo in intenzivnostjo.

      Omembe vredno je tudi dejstvo, da je „mlajša sestra od Chanela“ (tako se prezentira sama Bourjois) dobesedno obsedena z barvami. V njenem katalogu boste našli 400 različnih odtenkov in četrtina od njih se vsako leto spreminja v odvisnosti od aktualnih trendov. Velik poudarek daje hkrati tudi na dizajn embalaž – Bourjois celo redno izdeluje limitirane zbiralske serije v slogu vintage.

      Bourjois poudarja tudi to, da se nenehno trudi razvijati nove, inovativne pripravke. Mimogrede je izumila tudi maskaro z dvema konicama (Cou de Théâtre) ali senčila za oči v prahu v pametni škatlici z vgrajeno krtačko (Suivez Mon Regard). Kozmetiko Bourjois radi uporabljajo ne samo profesionalni maskerji in stilisti, temveč tudi cela vrsta zvezdnic, kot so na primer Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton ali člani fantovske pop skupine One Direction.

      Blagovna znamka Bourojis zagotovo prevzame vse posameznike, ki hočejo biti videti lepi, hočejo ustvariti svoj lastni imidž, so kreativni in radi uporabljajo ličila.

      Gor

      Ocena Bourjois Soir de Paris

      Kaj menite o Bourjois Soir de Paris izdelku vi?

      Polja označena z zvezdico * so obvezna.


      Ocena *

      1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

      1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

      1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

      1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše



      notino balickyGifts for all

      Menu

      kličite 01 777 42 83