Bourjois Kobako Sensuelle parfumska voda za ženske

Blagovna znamka: Bourjois

Različice Bourjois Kobako Sensuelle

  • Bourjois Kobako Sensuelle parfumska voda za ženske 50 ml parfumska voda za ženske 50 ml 

    Ta izdelek trenutno ni na voljo.

    Koda: BOU0614
    Ta izdelek je že od proizvajalca zavit brez celofana.

Gor

Opis parfuma Bourjois Kobako Sensuelle

Ocena

Videz stekleničke

Trajanje vonja

Intenziteta

Splošni vtis

Sestavine

Sestava

kostanj, jagoda, cvetlične note, les

Sveža in lahka parfumska voda Bourjois Kobako Sensuelle odlično olepša dan vsake ženske. Edino z njo lahko vohate sladek vonj jagod in gozdnih sadežev, ki vas spomni, da vsak trenutek je razlog za darovanje nasmeha. Cvetlični toni vam omogočajo pozabiti probleme in vonj lesa ter kostanja vas obdajo s skrivnostjo uspeha. Doživite svoj dan po svoje in ga napolnite z neverjetnimi doživetji, ki se skrivajo v steklenički, ki poudarja žensko moč.

Domiselna dišava Kobako Sensuelle je napolnjena ne le s čistočo in svežino, temveč tudi z lepoto in veseljem v malih stvareh. Z njenimi opojnimi akcenti lahko doživite neverjetne občutke neodvisnosti.

Parfum je to, kar naredi žensko izjemno. Dišava je to, kar naredi žensko skrivnostno. To je eleganca in ženstvenost. To je Bourjois!

Gor

O blagovni znamki Bourjois

>Francoska blagovna znamka Bourjois je bila ustanovljena leta 1863. Ustanovil jo je Joseph-Albet Ponsin. Osredotoča se zlasti na dekorativno kozmetiko. Njeni prvi izdelki so bile voskaste make-up palčke, ki so bile namenjene izključno za potrebe gledaliških igralcev in so nosile šaljive naslove, kot sta npr. „Jealous“ („ljubosumen“) ali „Lovesick“ („hrepeneč“).

Danes Bourjois dobavlja na trg pestro paleto izdelkov – maskare, svinčnike za oči, šminke, čistilne losjone, dezodorante, gele za prhanje, parfume in druge proizvode – osredotoča se zlasti na ženske. Še vedno se pa trudi upoštevati svojo prvotno filozofijo in ponujati strankam vrhunsko kakovost za razumno ceno. Ličila Bourjois so pogumna, okusna in elegantna. Primerna so za vsako priložnost in razpoloženje. Dišave vas presenetijo s svojo čutnostjo in intenzivnostjo.

Omembe vredno je tudi dejstvo, da je „mlajša sestra od Chanela“ (tako se prezentira sama Bourjois) dobesedno obsedena z barvami. V njenem katalogu boste našli 400 različnih odtenkov in četrtina od njih se vsako leto spreminja v odvisnosti od aktualnih trendov. Velik poudarek daje hkrati tudi na dizajn embalaž – Bourjois celo redno izdeluje limitirane zbiralske serije v slogu vintage.

Bourjois poudarja tudi to, da se nenehno trudi razvijati nove, inovativne pripravke. Mimogrede je izumila tudi maskaro z dvema konicama (Cou de Théâtre) ali senčila za oči v prahu v pametni škatlici z vgrajeno krtačko (Suivez Mon Regard). Kozmetiko Bourjois radi uporabljajo ne samo profesionalni maskerji in stilisti, temveč tudi cela vrsta zvezdnic, kot so na primer Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton ali člani fantovske pop skupine One Direction.

Blagovna znamka Bourojis zagotovo prevzame vse posameznike, ki hočejo biti videti lepi, hočejo ustvariti svoj lastni imidž, so kreativni in radi uporabljajo ličila.

Gor

Ocena Bourjois Kobako Sensuelle

Kaj menite o Bourjois Kobako Sensuelle izdelku vi?

Polja označena z zvezdico * so obvezna.


Ocena *

1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše

1 2 3 4 5 0 - najslabše, 5 - najboljše